13 Mayıs 2015 Çarşamba

Home Sweet Hell - Benim Şeytan Karım 2015 Türkçe Dublaj izle

Benim Şeytan Karım filmini sitemizden 720P kalitede izleyebilirsiniz. Size filmden bahsetmek istiyorum.  5.6 İmdb puanına sahip olan filmin yönetmenliğini Anthony Burns yapmıştır. Anthony Burns , Ted Elrick , Carlo Allen'in senaryosundan uyarlanan filmin yapımcılığını A.J. Buckley , Anthony Burns  üstlenmiştir. Katherine Heigl , Jordana Brewster , Patrick Wilson , Kevin McKidd , James Belushi gibi isimler filmin çekirdek oyuncu kadrosunu oluşturmaktadır. 2014 ABD yapımı olan bu eser Dram ve Komedi Filmleri kategorilerinde yer almaktadır.
Don Champagne görünüşte her şeye sahiptir; başarılı bir iş, güzel bir ev, muhteşem çocuklar ve harika bir eş. Tam bir peri masalından çıkmış kadar güzel hayatında her şey yolunda giderken işler karısı Mona'nın Don'un yeni satış elemanıyla olan ilişkisini öğrenmesiyle değişecektir. Mona için mükemmeliyet her şey demektir. Ve Don mükemmeliyetçi karısının bu mükemmel hayattan ne pahasına olursa olsun - bu cinayet demek bile olsa - vazgeçmeyeceğini anlayacaktır.
Film hakkında olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz. Siz izleyicilerimize de İyi Seyirler Dileriz..
Benim Şeytan Karım filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak izleyebilirsiniz.
Benim Şeytan Karım filmini ayrıca türkçe dublaj izlemek isteyenler için Benim Şeytan Karım türkçe dublaj izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Benim Şeytan Karım filmini izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için aşağıdan yorum yapabilirsiniz. Hdfilmkaresi.com iyi seyirler diler.

Benim Şeytan Karım filmini sitemizden full hd , 720p ,1080p ve türkçe dublaj seçenekleriyle izleyebilirsiniz. Hdfilmkaresi.com iyi seyirler diler.

http://hdfilmkaresi.com/home-sweet-hell-benim-seytan-karim-2015-turkce-dublaj-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder