6 Mayıs 2015 Çarşamba

Beni de Götür 2015 HD izle

Beni de Götür filmini sitemizden 720P kalitede izleyebilirsiniz. Size filmden bahsetmek istiyorum.  5.6 Imdb puanına sahip olan filmin yönetmenliğini Avni Kütükoğlu üstlenmiştir. Çiğdem Suyolcu ,  Çetin Altay ,  Vural Çelik ,  Mehmet Esen ,  Gürol Güngör gibi isimler filmin çekirdek oyuncu kadrosunu oluşturmaktadır. 2012 Türkiye yapımı olan bu eser Dram ve Yerli Filmler kategorilerinde yer almaktadır.
Amcası ve yengesiyle birlikte yaşamakta olan Ayşe, aşık olduğu Ali'nin eğitim için İstanbul'a gitmesi sonucu mutluluğa dair tüm umutlarını kaybeder. Bu sırada Ayşe'nin amcası Ayşe'yi şoför Ahmet ile evlendirmeye karar vermiştir. Ayşe Ahmet'i sevmemesine rağmen Ahmet'le evlenmekten başka çaresi yoktur. Ayşe ve Ahmet'in düğününe gelen Ali bu kısa sürede annesini kaybetmiştir. Bu olay üzerine Ayşe eski aşkıyla olan tüm bağlarını kaybeder. Ahmet kısa bir süre sonra trafik kazası geçirir ve bunun sonucunda sakat kalır. Sevmediği ve sakat bir insanla hayatını sürdürmek zorunda olan Ayşe çaresizce yaşarken Ali birgün kapıyı çalar ve Ayşe'nin mutsuz hayatı değişmek üzeredir.
Film hakkında olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz. Siz izleyicilerimize de İyi Seyirler Dileriz..
Beni de Götür filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak izleyebilirsiniz.
Beni de Götür filmini ayrıca HD izlemek isteyenler için Beni de Götür HD izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Beni de Götür filmini izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için aşağıdan yorum yapabilirsiniz. Hdfilmkaresi.com iyi seyirler diler.


Beni de Götür filmini sitemizden full hd , 720p ,1080p ve HD seçenekleriyle izleyebilirsiniz. Hdfilmkaresi.com iyi seyirler diler.


http://hdfilmkaresi.com/beni-de-gotur-2015-hd-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder