14 Mayıs 2015 Perşembe

Ben Hur 2016 Türkçe Dublaj izle

Ben Hur filmini sitemizden 720P kalitede izleyebilirsiniz. Size filmden bahsetmek istiyorum.  6.9 İmdb puanına sahip olan filmin yönetmenliğini Timur Bekmambetov yapmıştır. Morgan Freeman ,  Toby Kebbell ,  Ayelet Zurer ,  Jack Huston ,  Nazanin Boniadi gibi isimler filmin çekirdek oyuncu kadrosunu oluşturmaktadır. Filmin yapımcılığını Jason F. Brown üstlenmektedir. Senaristliğini John Ridley , Keith R. Clarke ve Lew Wallace kaleme almıştır. ABD yapımı olan bu eser Dram , Macera ve Tarih Filmleri kategorilerinde yer almaktadır. Filmin süresi ise 115 dakikadır. 2016 yılının verdiği teknolojik imkanlara dayanarak güzel bir film bizi bekliyor olacaktır.
Haluk Bilginer'in de rol alacağını öğrendiğimiz bir filmdir. 1959 yılındaki kült ben hur filmi tekrardan çekiliyor. Oldukça merak uyandıran tarih kokan bir yapıt. Buyrun hep beraber izleyip görelim...
Film hakkında olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz. Siz izleyicilerimize de şimdiden İyi Seyirler Dileriz..
Ben Hur filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak izleyebilirsiniz.
Ben Hur filmini ayrıca türkçe dublaj izlemek isteyenler için Ben Hur türkçe dublaj izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Ben Hur filmini izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için aşağıdan yorum yapabilirsiniz. Hdfilmkaresi.com iyi seyirler diler.


Ben Hur filmini sitemizden full hd , 720p ,1080p ve türkçe dublaj seçenekleriyle izleyebilirsiniz. Hdfilmkaresi.com iyi seyirler diler.


http://hdfilmkaresi.com/ben-hur-2016-turkce-dublaj-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder